A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

Vásárlói kisokos

Rendelés menete

 

A legtöbb termékünkből többféle méretből és színből lehet választani, ezért az első lépés a megfelelő 

kombináció kiválasztása.

A második lépésben rákattolunk a “Kosárba tesz” gombra.

Ha a a legördülős menü nem tartalmazza a kívánt színt vagy méretet, az azt jelenti hogy az adott temék 

jelenleg elfogyott, ezt lehetőség szerint próbáljuk pótolni.

Ha befejezted a vásárlást, akkor a jobb felső sarokban található rózsaszín bevásárlókosárra kell kattolni.


Rákattolva megjelenik a megrendelésünk, itt vissza is lehet ellenőrizni, hogy a megfelelő darabszám és 

kombináció került-e a kosárba.


Ha ezt rendben találtuk, akkor a “Megrendelés” gombra kattolva elindítjuk a rendelést, egy regisztráció keretében meg kell adni a szállítási adatokat.

 

 

 

Mérettáblázat

 

Nagyon sok gyártó termékeit forgalmazzuk, és mindegyik gyártó másképp gondolja a méretezést.

Ezért az oldalunkon nem található általános mérettáblázat, hanem minden terméknél külön lemérjük 

a pontos centis adatokat. 

Javasoljuk ezek figyelembe vételét, és tökéletes lesz a méretválasztás.

 

 

Fizetés

Utánvétes fizetés esetén a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor. Ennek a díja 990 Ft/csomag.

Előre utalás esetén a ruha árát és a szállítási díjat banki átutalással lehet kiegyenlíteni. Ennek a díja 850 Ft.

Számlaszám: 11738039-20844273 
Számlatulajdonos: Konyári és Füzesi Kft.
(OTP Bank)
Kérjük utalásnál a közlemény rovatban tüntesse fel a megrendelés számát.
A kiegyenlítésre 7 napot tudunk várni, ha ez idő alatt nem érkezik meg az összeg, a megrendelést töröljük.

Szállítási díj több termék esetén

Gyakori kérdésetek, hogy több termék esetén hogy alakul a szállítási díj?

Több termék rendelése esetén a ruhákat egy csomagban postázzuk, 

így csak egyszer számoljuk fel a szállítási díjat.

Ha a megrendelt ruhák értéke meghaladja a 15.000 Ft-ot, 

a szállítás ingyenes.

 

Szállítás ideje

A csomag megérkezése a rendeléstől számítva 2-4 munkanapot vesz igénybe. 

Tehát ebbe nem számít bele a hétvégi illetve az ünnepnapok.

A csomag feladásáról emailben értesítjük a vásárlóinkat, az ezt követőmunkanapon pedig érkezik is a csomag. 

A kézbesítés napjának reggelén a GLS egy SMS-ben értesíti a vevőinket a várható érkezés idejéről. 

Az SMS tartalmazza ezen felül a futár telefonszámát, ha esetleg valami módosítást szeretnénk.

 

Csere, visszáru

Abban az esetben, ha valamelyik termék nem lett megfelelő, a következő címre lehet visszaküldeni: 

Konyári és Füzesi Kft, 4264. Nyírábrány, Ábrányi Kornél tér 11.

Utánvétes csomagot nem veszünk át.

Kérlek, hogy lehetőség szerint mellékeld a számlát.

A vásárló a termék szükséges használatot (felpróbálálás, átnézés) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Ha visszautalást szeretne: kérjüírjon számlaszámot és számlatulajdonos nevet, 

ahová visszautalhatjuk a terméárát.

Cserénél: új rendelést kell leadni az áruházban.

A rendelés leadásánál a megjegyzés rovatba kérem írja be, 

hogy lesz visszaküldve csere-termék.

Cserénél a szállítási díjat újra kell fizetni a futárnak.

Megrendelés módosítása, törlése

Ha bármilyen módosítást szeretnél a rendeléssel kapcsolatban, kérlek írd meg nekünk emailben: konyaribettina@gmail.com vagy jelezd telefonon +3630/2466648, (hétköznap 8:00-16:00)

Ha törölni szeretnéd a megrendelést, azt kérlek minél hamarabb jelezd felénk szintén a fenti elérhetőségek egyikén.

Azoknak a vevőknek, akik nem veszik át az utánvétes csomagot,

többet nem adunk fel.

Webáruház készítés