GYIK - Gyakran ismételt kérdések

1. Mennyi idő a rendelés? Raktáron vannak a termékek?

Igen, minden termékünk raktáron van, azonnal tudjuk szállítani. A rendelésed leadásától számítva átlagosan 2-4 munkanap a szállítási idő. (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele)

 

2. Vannak BettyFashion üzletek?

Nincs üzletünk, jelenleg csak online vásárlásra van lehetőség.

 

3. Nem tudom kiválasztani a kívánt színt/méretet.

Ha a legördülős menü nem tartalmazza az általad kívánt színt vagy méretet, az azt jelenti, hogy az adott termék jelenleg elfogyott, tehát nincs raktáron. Ezért nem engedi a rendszer megrendelni.

A kifogyott termékeket lehetőség szerint igyekszünk pótolni.

Látogass vissza később vagy kövess minket Facebookon, ahol folyamatosan értesülhetsz az újra érkező termékekről.

 

4. Milyen méretet válasszak?

Nagyon sok gyártó termékeit forgalmazzuk, és mindegyik gyártó másképp gondolja a méretezést.

Ezért az oldalunkon nem található általános mérettáblázat, hanem minden terméknél külön lemérjük a pontos centis adatokat.

Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe ezeket a centis adatokat.

Ruházatnál a centis adatokat mindig "alapállapotban" mérjük a terméken, a leírásban megtalálod, hogy ezen felül mennyit enged az anyag.

 

5. Rendelésnél elrontottam a méretet/darabszámot/címet, mit tehetek?

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az info@bettyfashion.hu email címen, és a csapatunk segít a módosításban.

 

6. Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

Ez attól függ. Ha az első rendelésedet már összeállítottuk kiszállításra,  akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni.

Ha még nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

Írj nekünk az info@bettyfashion.hu email címre ezzel kapcsolatban, és a csapatunk a lehető leghamarabb válaszol neked a kéréseddel kapcsolatban. :)

 

7. Kapok számlát a megrendelésről?

Természetesen. Rendelésedről elektronikus számlát állítunk ki, melyet emailben küldünk el, amikor a csomagot átadjuk a futárnak. Elektronikus számlád emailben korlátlan ideig megőrizhető, visszakereshető, és természetesen ki is nyomtatható.

Ha cégre rendelsz vagy munkaruházatnak elszámolható a megrendelés, akkor nincs más dolgod, mint kinyomtatni a számlát vagy emailben továbbítani a könyvelésed felé.

Ha véletlenül törölnéd a számlát tartalmazó emailt, esetleg rossz email cím lett megadva a rendelésnél, akkor sincs semmi gond, jelezd az ügyfélszolgálatunknak, és újból elküldjük a számlát.

Reméjük ez a környezettudatosabb és kényelmesebb megoldás elnyeri majd a tetszésed. :)

 

8. Mennyibe kerül a szállítás?

GLS házhozszállítás, utánvéttel: 1 850 Ft

GLS házhozszállítás, SimplePay vagy banki átutalás esetén: 1 550 Ft

GLS csomagpont, utánvéttel: 1 390 Ft

GLS csomagpont, SimplePay vagy banki átutalás esetén: 1 190 FT

GLS csomagautomata, utánvéttel: 1 050 Ft

GLS csomagautomata, SimplePay vagy banki átutalás esetén: 850 FT

 

9. Több termék esetén mennyi a szállítás?

Több termék rendelése esetén a termékeket egy csomagban küldjük, ezért csak egyszer számítjuk fel a szállítási díjat. Ilyen esetben spórolhatsz a szállítási díjon.

 

10. Ingyenes kiszállítás is van?

Igen, 24.990 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás költégét mi álljuk.

 

11. A futárnak csak készpénzzel fizethetek?

Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

 

12. Mikor érkezik a csomagom?

A rendelésed leadását követően csapatunk emailben folyamatosan tájékozatatni fog a rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolglatnak.

Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.

A kézbesítés napjának reggelén SMS-t fogsz kapni, mely tartalmazni fogja az utánvét összegét, a futár telefonszámát, illetve 3 órás időablakban meghatározzák a várható kiszállítást.

 

13. Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Vedd fel a kapcsolatot a futárral, az SMS-ben megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral. 

 

14. Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?

Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat.

Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előre utalással tudsz tőlünk rendelni.

Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

 

15. Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

Ez attól függ. Ha az első rendelésedet már összeállítottuk kiszállításra,  akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni.

Ha még nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

Írj nekünk az info@bettyfashion.hu email címre ezzel kapcsolatban, és a csapatunk a lehető leghamarabb válaszol neked a kéréseddel kapcsolatban. :)

 

16. Nem lett jó a megrendelt termék, mit tehetek?

Elállással kapcsolatban bővebb információért kattolj a Visszáru, csere menüpontra.

 

17. Nagyon tetszenek a megrendelt termékek, hol tudok a jövőben tájékozódni az újdonságokról?

https://www.facebook.com/bettyfashion.hu/

Facebook oldalunkat több mint 200.000 magyar nő követi, csatlakozz hozzánk, értesülj a napi szinten érkező új ruhákról, cipőkről, táskákról és kiegészítőkről.

Hogy az akciókról már ne is beszéljünk... :) 

Ha lemaradtál egy-egy termékről, akkor szintén itt értesülhetsz arról, ha sikerült pótolnunk egy adott fazont.

 

Ha bármi kérdésed felmerülne, keress minket bizalommal az info@bettyfashion.hu email címen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon, mely hétköznap 8:00-16.00-ig elérhető: +3630/2466648